середа, 20 січня 2016 р.

Як зробити спілкування з дитиною захоплюючим. Декілька порад батькам першокласників


Встановлено, що розумовий розвиток шести річок відбувається набагато інтенсивніше, ніж у старшому віці. Тому  дуже  важливо створити в родині для розвитку розумових здібностей, формувати потребу в інтелектуальній та творчій активності.
Головне завдання батьків – допомогти дитині пізнавати навколишній світ. Зона найближчого оточення – це квартира. Дуже важливо створити у квартирі розвивальне предметне середовище
«Моя галерея»
На дерев’яну  планку на стіні вивішуються малюнки та інші роботи дитини.
«Мішечок добрих справ»
Звичайний мішечок, прикрашений аплікацією або вишивкою. За кожну добру справу в мішечок вкладаються дрібні камінчики або ґудзики. Наприкінці тижня  підсумуйте, скільки було добрих справ.
«Скринька – майстринька»
У цю скриньку можна покласти ножиці, ґудзики, клей, клаптики тканини, папір та різноманітний природний матеріал. Тут може бути матеріал, з якого дитина зможе виробити поробки.
«Глечик бажань»
Глечик з картону, прикрашений аплікацією. У нього вкладаються листівочки, зроблені власноруч, з побажаннями до різних свят.
«Дитяча бібліотека»
У яскраву коробку складаються дитячі книжки та журнали. Дуже важливо правильно їх систематизувати : казки, книжки одного автора, книжки про природу, дитяча преса.
«Альбоми  цікавинки»
Бажано придбати кілька альбомів та добирати матеріал за різними темами : рослини, тварини, птахи, машини тощо. Таке заняття розвиває спостережливість та кмітливість, навчить дитину систематизувати предмети, охайно працювати.
«Увесь  світ»
Бажано знайти місце в оселі для карти світу. Дитина швидко запам’ятає назви та розташування материків, країн.
«Моя  квітка»
Посадіть разом з дитиною квітку і доручіть виростити її самостійно й принести до школи. Ви побачите, як старанно дитина за нею доглядатиме. А першого вересня подарує школі свою власну квітку.
Готуючи обід, запропонуйте дитині нарізати овочі та пограйте з нею у гру «Різнокольорові овочі та фрукти» ( дитина пригадає жовті, зелені, червоні, овочі та фрукти.); «Що де росте ?», «Що можна приготувати з…» ( дитина пригадає всі можливі варіанти  страв з даного овочу ).
Настав час прогулянки. У лісі чи парку зверніть увагу дитини на красу природи. Для розвитку окоміру спробуйте визначити відстань до берези до липи, до сосни, до клена.
«Солодке  дерево»
Дитина заплющує очі, а дорослий на дерево вішає цукерку на гілочку, а потім пропонує знайти солодке дерево за вказівками : «Зроби два кроки вперед, три кроки вліво, два кроки вправо».
Повертаючись додому, пограйте у гру «Віночок слів» (ніч – човен – новина – аґрус – сік – кіт – торшер – рак і так далі).
«Я знаю шість назв квітів»,  «Я знаю шість назв тварин», «Я знаю шість назв риб», «Я знаю шість назв дерев».
Життя дарує безліч можливостей для всебічного розвитку. Спілкування батьків і дитини може бути захоплюючим. Навчання у школі може бути  успішним лише в тому випадку, коли родина з перших років життя дитини турбується не тільки про її фізичний розвиток. Не менше уваги слід приділяти вихованню працелюбності, дисциплінованості, організованості, самостійності, умінню проводити себе в колективі, відповідальному ставленні до дорученої справи.

Немає коментарів:

Дописати коментар